مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-10ورزشي

تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان های امام خمینی(ره)


جامعه ورزش کشور امروز(پنج شنبه 21بهمن) با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب تجدید میثاق کردند.

- جامعه ورزش کشور امروز(پنج شنبه 21بهمن) با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم تجدید بیعت جامعه ورزش با آرمان های امام خمینی (ره) به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در مرقد مطهر امام راحل و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم به همراه وزیر ورزش و جوانان، مهدی میرجلیلی رییس بسیج ورزشکاران کشور، جمعی از معاونان، مدیران کل وزارت ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان والای امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان گفت: این مراسم به منظور تجدید میثاق دوباره جامعه ورزش با آرمان های امام راحل است که با همکاری وزارت ورزش و سازمان بسیج ورزشکاران پیش بینی شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان های امام خمینی(ره)

تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان های امام خمینی(ره)