مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-10پزشكي

تلاش برای ارائه داروهای تخصصی بیماران ام اس در داروخانه هلال احمر زنجان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در تلاشیم تا داروهای تخصصی نیز در داروخانه هلال احمر  استان برای بیماران ام اس ارائه  شود.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در تلاشیم تا داروهای تخصصی نیز در داروخانه هلال احمر  استان برای بیماران ام اس ارائه  شود.

سیدقاسم موسوی صبح امروز (21 بهمن ماه) در آیین افتتاح خانه هلال انجمن بیمارن ام اس استان زنجان با بیان اینکه فعالیت انجمن خیریه بیماران ام اس در جهت حل مشکلات این بیماران بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: برای کمک به بیماران ام اس علاوه بر تقویت ارتباطات با این انجمن نسبت به گذشته، هیچ مضایقه ای در خصوص کمک های دارویی و درمانی به این بیماران نداریم.

وی با بیان اینکه در تلاشیم تا داروهای تخصصی نیز در داروخانه هلال احمر استان زنجان برای بیماران ام اس ارائه شود، ادامه داد: با سوق بیماران به این داروخانه می توانیم در داروهای گران قیمت تا 90 درصد هزینه را برای بیمار رایگان کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه هر سازمان و انجمنی پتانسیل ها و نقاط ضعفی دارد، گفت: می توان با هم افزایی خدمات بهتری را برای بیماران ام اس ارائه داد.

موسوی با بیان اینکه خانه هلال بهانه ای برای ارتباط بیشتر با انجمن ام اس است، متذکر شد: در همه خدمات امداد و نجاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ارائه داروهای تخصصی بیماران ام اس در داروخانه هلال احمر زنجان

تلاش برای ارائه داروهای تخصصی بیماران ام اس در داروخانه هلال احمر زنجان