مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-10سياسي

ساوه شمشکی: تست B جمعه بررسی می شود/ هیچ داروی غیر مجازی مصرف نکردم


حسین ساوه شمشکی نماینده اسکی آلپاین در المپیک زمستانه 2022 پکن در گفت وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: پس از اینکه اعلام کردند تست دوپینگ مثبت است سریعاً اعتراض کردم و حالا قرار شده روز جمعه تست B را بررسی کنند لذا منتظر جواب این تست هستم که احتمالا تا دوازدهم جواب تست مشخص می شود.

وی گفت: هیچ دارو و مکملی به غیر از مکمل های خودم مصرف نکردم و از خودم قطعا مطمئن هستم و تعجب ما این است که هنوز جواب نهایی اعتراض ما نیامده ولی این موضوع رسانه ای شده است.

ساوه شمشکی بیان کرد: در ابتدای ورود 2 روز من را در قرنطینه نگه داشتند و گفتند جواب تست کرونای شما مشکوک است و تنها جایی که قبل از اعزام به المپیک رفته ام دندان پزشکی بوده است که وقتی درد شدید دندان داشتم تزریق برایم انجام دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آژانس بین المللی تست (ITA) روز چهارشنبه اعلام کرد که تست دوپینگ حسین ساوه شمشکی اسکی باز ایرانی در رشته آلپاین مثبت و او موقتاً تعلیق شده است.

براساس اعلام این آژانس، ساوه شمشکی از مسابقه، تمرین، مربیگری یا شرکت در هر فعالیتی در طول بازی های المپیک زمستانی منع شده است.

  انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوه شمشکی: تست B جمعه بررسی می شود/ هیچ داروی غیر مجازی مصرف نکردم

ساوه شمشکی: تست B جمعه بررسی می شود/ هیچ داروی غیر مجازی مصرف نکردم