مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-10سياسي

ساوه شمشکی: تست B جمعه بررسی می شود/ هیچ داروی غیر مجازی مصرف نکردم


نماینده اسکی آلپاین ایران در المپیک زمستانه 2022 پکن درخصوص مثبت شدن تست دوپینگش با اشاره به اینکه هیچ داروی غیر مجازی مصرف نکردم، گفت: به نتیجه اعتراض کردم و روز جمعه تست B را بررسی کنند و منتظر جواب این تست هستم.

- حسین ساوه شمشکی نماینده اسکی آلپاین در المپیک زمستانه 2022 پکن در گفت وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: پس از اینکه اعلام کردند تست دوپینگ مثبت است سریعاً اعتراض کردم و حالا قرار شده روز جمعه تست B را بررسی کنند لذا منتظر جواب این تست هستم که احتمالا تا دوازدهم جواب تست مشخص می شود.

وی گفت: هیچ دارو و مکملی به غیر از مکمل های خودم مصرف نکردم و از خودم قطعا مطمئن هستم و تعجب ما این است که هنوز جواب نهایی اعتراض ما نیامده ولی این موضوع رسانه ای شده است.

ساوه شمشکی بیان کرد: در ابتدای ورود 2 روز من را در قرنطینه نگه داشتند و گفتند جواب تست کرونای شما مشکوک است و تنها جایی که قبل از اعزام به المپیک رفته ام دندان پزشکی بوده است که وقتی درد شدید دندان داشتم تزریق برایم انجام دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آژانس بین المللی تست (ITA) روز چهارشنبه اعلام کرد که تست دوپینگ حسین ساوه شمشکی اسکی باز ایرانی در رشته آلپاین مثبت و او موقتاً تعلیق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوه شمشکی: تست B جمعه بررسی می شود/ هیچ داروی غیر مجازی مصرف نکردم

ساوه شمشکی: تست B جمعه بررسی می شود/ هیچ داروی غیر مجازی مصرف نکردم