مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-10سياسي

دنبال هیچ تشکری نبودیم و نخواهیم بود


فرمانده سپاه ثارالله کرمان در جمع گروه های جهادی بر لزوم توزیع کمک های مومنانه به صورت شبانه و بدون گرفتن عکس و فیلم تاکید کرد و گفت: دنبال هیچ تشکری نبودیم و نخواهیم بود و یقین داشته باشید مقام معظم رهبری دعاگوی تان هستند.

-   سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز 21 بهمن ماه به مناسبت دهه مبارک فجر در َسفر به جنوب در جمع گروه های جهادی گفت: در حرکت های جهادی بر اساس آموزه های دینی اول انسان ها ساخته می شوند و بعد می سازند که ملاحظه می شود دانشجویان دختر و پسر به تناسب نیازهای مردم در قالب گروه های جهادی خدمت می کند.

وی گروه های جهادی را زیبایی گره خوردن بین یک عمل زیبا عنوان کرد و افزود: در کار جهادی مهار نفس است و اگر نفسمان مهار نکنیم ما را به سمت غیر حقیقت و بطلان می کشاند و بر اساس نگاه امام المسلمین همگی باید با نگاه اعتقادی کار می کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان نهادینه شدن مثلث اعتقادی، جهادی و مردمی را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد :دنبال تشکر مردم نباید باشیم و اگر کاری می کنید و می بینید مردم می خواهند تشکر کنند از مسیری بروید که مردم گردن خم نکنند زیرا تعظیم خاص خداوند است و ارزش کار جهادی از بین می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال هیچ تشکری نبودیم و نخواهیم بود

دنبال هیچ تشکری نبودیم و نخواهیم بود