مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-10اقتصادي

تولید روزانه نفت شیل آمریکا به 12.6 میلیون بشکه می رسد


نفت 90 دلاری اقتصاد شیل را دگرگون کرده است و این شرکت قصد دارد روزانه 12.

6 میلیون بشکه در روز نفت تولید کند.

- به گزارش، حوضه نفتی پرمین در ماه های اخیر منجر به رشد تولید شیل ایالات متحده شده است و به نظر می رسد در ماه های آینده نیز به رشد خود ادامه خواهد داد، با این حال ماجرا به همینجا ختم نمی شود و افزایش قیمت نفت تاکنون در سال 2022 باعث افزایش فعالیت های حفاری در دیگر حوضه های شل آن هم با قیمت های سرسام آور شده است.

نفت 90 دلاری مشوق فعالیت بیشتر حفاری در باکن در داکوتای شمالی، ایگل فورد در تگزاس، حوزه دی جی کلرادو و در وایومینگ شده است، زیرا اقتصاد حفاری در این قیمت های بالای نفت - بالاترین قیمت از سال 2014 - آنقدر جذاب است که نمی توان از آن به آسانی گذشت.

برخی از شرکت های خدمات میادین نفتی می گویند که در واقع، اقتصاد نفتی کنونی از زمان آغاز انقلاب شیل بهترین اقتصاد بوده است، زیرا قیمت نفت بسیار بالا است در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان در هزینه ها منضبط هستند.

کریس رایت، مدیر اجرایی یک شرکت نفتی به رویترز گفت: اقتصاد حفاری مناطق نفت خیز امروز از زمان شروع انقلاب شیل بهتر از گذشته شده است.

شرکت های بزرگ دولتی اکسون موبیل و Chevron قصد دارند در سال جاری تولید نفت در حوضه پرمین خود را به ترتیب 25 و 10 درصد افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه نفت شیل آمریکا به 12.6 میلیون بشکه می رسد

تولید روزانه نفت شیل آمریکا به 12.6 میلیون بشکه می رسد