مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 09:422022-02-10سياسي

اساتید به وظیفه مربیگری خود توجه کنند، نیازی به دروس معارف نیست


نماینده رهبری در دانشگاه ها معتقد است، اگر اساتید به وظیفه مربیگری خود یعنی تربیت دانشجویان توجه کنند، تدریس دروس معارف در دانشگاه دیگر نیاز نخواهد بود.

- نماینده رهبری در دانشگاه ها معتقد است، اگر اساتید به وظیفه مربیگری خود یعنی تربیت دانشجویان توجه کنند، تدریس دروس معارف در دانشگاه دیگر نیاز نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در مراسم تکریم و معارفه رییس شورای استانی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان خراسان رضوی گفت: بی تردید دانشگاه ها از حوزه های بسیار مهمی هستند که نهاد نمایندگی رهبری با دو مأموریت بزرگ نمایندگی رهبر معظم انقلاب و نمایندگی حوزه علمیه در آن حضور دارد.

وی با اشاره به اهمیت دانشگاه از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، افزود: یکی از جاهایی که رهبر انقلاب فرمود اگر در جایگاه رهبری نبودند، حتما در آن حضور می یافتند، سنگر دانشگاه است چنان که بعد از شهادت علامه مطهری(ره) نیز وقتی از امام خمینی(ره) سؤال شد که چه کسی می تواند خلأ حضور ایشان در دانشگاه را پر کند؟ امام فرمودند سیدعلی خامنه ای.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در ادامه با تأکید براینکه اقتضائات و تلقیاتی که به دلیل تأسیس و توسعه تدریجی نهاد، از مأموری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید به وظیفه مربیگری خود توجه کنند، نیازی به دروس معارف نیست

اساتید به وظیفه مربیگری خود توجه کنند، نیازی به دروس معارف نیست