مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 09:372022-02-10ورزشي

مصدومیت نگران کننده ایموبیله برای مانچینی و ساری


سران تیم فوتبال لاتزیو و تیم ملی ایتالیا ایتالیا پس از این که چیرو ایموبیله در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا مقابل میلان به دلیل مصدومیت مچ پا دچار مشکل شد، - سران تیم فوتبال لاتزیو و تیم ملی ایتالیا ایتالیا پس از این که چیرو ایموبیله در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا مقابل میلان به دلیل مصدومیت مچ پا دچار مشکل شد، نگران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، مچ پای چیرو ایموبیله، مهاجم تیم ملی ایتالیا و لاتزیو در دیدار برابر میلان آسیب دید که باعث نگرانی شده است.

مصدومیت در ابتدا بسیار جدی به نظر می رسید، زیرا او باید توسط دو نفر از کادر پزشکی لاتزیو به بیرون از زمین منتقل می شد و به سختی می توانست پای راست خود را روی زمین بگذارد.

ایموبیله پس از درمان دوباره به میدان آمد، اما تنها چند دقیقه بعد درخواست تعویض داد.

این منظره نگران کننده ای هم برای مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو و هم برای روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا بود که برای تماشای بازی در سکوهای سن سیرو حضور داشت.

ایتالیا در مرحله پلی آف جام جهانی در ماه آینده برابر مقدونیه شمالی و پس از آن پرتغال یا ترکیه قرار می گیرد و ایموبیله اولین گزینه برای شروع بازی به عنوان مهاجم ایتالیا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت نگران کننده ایموبیله برای مانچینی و ساری

مصدومیت نگران کننده ایموبیله برای مانچینی و ساری