مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 09:072022-02-10اقتصادي

مصرف ماهیان گرمابی در آبادان و خرمشهر رضایت بخش نیست


رییس گروه پایش صنایع شیلاتی و توسعه بازار اداره کل شیلات خوزستان گفت: مصرف آبزیان پرورشی (ماهیان گرمابی) در شهرهای آبادان و خرمشهر و شمالی استان رضایت بخش نیست.

- ، نبی الله لجم اورک باقری شامگاه چهارشنبه در جلسه هم اندیشی درباره نحوه عرضه مستقیم ماهیان گرمابی و برگزاری جشنواره طبخ آبزیان در بازارهای نوروزی خوزستان با اشاره نحوه عرضه مستقیم ماهیان گرمابی در بازارهای داخلی استان گفت: آبزیان به ویژه ماهیان گرمابی سهم چندانی در این بازارها ندارند.

لجم اورک باقری با بیان اینکه استان خوزستان اولین تولید کننده ماهیان گرمابی است و اولین وارد کننده ماهیان دریایی نیز به شمار می رود، افزود: سالانه 11 هزار تن ماهی دریایی درجه 3 و 4 وارد بازارهای خوزستان می شود در حالی که کمترین قیمت ماهی درجه چهار، دو برابر قیمت تمام شده با کیفیت ترین گونه پرورشی ماهیان گرمابی استان است.

رییس گروه پایش صنایع شیلاتی و توسعه بازار اداره کل شیلات خوزستان ادامه داد: بنا به دلایلی از ظرفیت بازارهای داخلی غافل شده ایم و اگر بتوانیم واردات ماهیان دریایی را با عرضه ماهیان گرمابی جایگزین کنیم بسیاری از مشکلات این حوزه قابل حل است.

وی یادآور شد: در بازیده ای به عمل آمده، عرضه ماهیان گرمابی و پرورشی در شهرستان اهواز بهتر شده اما در تعدادی از شهرهای شمالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف ماهیان گرمابی در آبادان و خرمشهر رضایت بخش نیست

مصرف ماهیان گرمابی در آبادان و خرمشهر رضایت بخش نیست