مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 08:272022-02-10اقتصادي

رشد 55 درصدی تولید بنزین در پالایشگاه نفت لاوان+ ویدیو


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با افتتاح فاز جدید توسعه پالایشگاه لاوان افزایش بنزین از 2 میلیون لیتر در روز به 3 میلیون 100 هزار لیتر در روز رسیده که تقریبا 55 درصد رشد داشته است.

- عبدالملکی گفت: در این شرایطی که کشور نیاز جدی به بنزین دارد و این نیاز روزانه نیز افزایش پیدا می کند این پروژه بسیار مهم که امروز اتفاق افتاده هم کیفیت 2میلیون لیتر بنزینی که قبلا تولید می شده افزایش پیدا کرده و به معیار یورو رسیده و هم این 1میلیون 100هزار لیتر افزایش تولیدی هم که اتفاق افتاده بخشی از نیاز کشور را تامین می کند.

وی یادآور شد: در حاشیه این پالایشگاه همکاران ما یک پروژه بزرگ را در نظر گرفتند که ان شاء الله که اگر آن اجرا شود بین 4 هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد و زنجیره نفت کشور تکمیل تر از گذشته خواهد شد و حال معطل تخصیص زمین از سمت سازمان منطقه آزاد و ویژه مانده است.

وزیر تعاون تاکید کرد: این افتخار را داریم که دست متخصصین داخلی کشور را ببوسیم، عزیزانی که در این سال ها مجاهدت کردند و در دولت مردمی آیت الله رییسی این اتفاق بزرگ افتاده است و قطعا مجموعه شرکت های صنعتی ذیل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری حوزه نفت و پتروشیمی کشور افتخارات بزرگتری را در ماه های آینده شاهد خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 55 درصدی تولید بنزین در پالایشگاه نفت لاوان+ ویدیو

رشد 55 درصدی تولید بنزین در پالایشگاه نفت لاوان+ ویدیو