مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 08:272022-02-10اقتصادي

170هزار پناهنده تحت پوشش بیمه سلامت/200 میلیارد هزینه سلامت اتباع


معاون درآمد اداره کل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بالغ بر 200 میلیارد تومان برای اتباع در سال جاری هزینه شده است که این میزان به جز هزینه های غیر مستقیم و سرباری بوده است.

- ، جعفر رحیمی، در حاشیه جلسه ملاقات مدیر ارشد منطقه ای کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و هیأت همراه در بخش سلامت که در خصوص راه حل های راهبردی طرح بیمه سلامت پناهندگان برگزار شد، بیان کرد: سازمان بیمه سلامت ایران سالانه با کمیساریای عالی پناهندگان و وزارت کشور بابت بیمه اتباع خارجی قرار داد منعقد می کند که بر اساس آن به مدت یک سال تحت پوشش بیمه قرار گرفته و می توانند از خدمات بیمه ای در سرتاسر کشور اعم از بخش دولتی یا خصوصی استفاده کنند.

معاون درآمد اداره کل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران افزود: از آنجایی که مدت زمان قرارداد این گروه رو به اتمام است باید قرار داد جدیدی منعقد شود که امروز این جلسه به منظور هماهنگی بیشتر و امکان اینکه بتوانیم تعداد بیمه شدگان را افزایش دهیم، تشکیل شده است.

وی ادامه داد: کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان بر این موضوع تاکید کردند که خدمات بیمه سلامت و جمهوری اسلامی ایران به اتباع بسیار مناسب بوده است و درخواست آنها این بود که تعداد افراد تحت پوشش افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170هزار پناهنده تحت پوشش بیمه سلامت/200 میلیارد هزینه سلامت اتباع

170هزار پناهنده تحت پوشش بیمه سلامت/200 میلیارد هزینه سلامت اتباع