مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 23:372022-02-09اقتصادي

امکان افزایش ظرفیت اقتصادی ایران و عمان به بیش از یک میلیارد دلار


وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در حاشیه سفر به عمان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با ظرفیت هایی که وجود دارد می توانیم حجم روابط اقتصادی یک میلیارد دلاری کنونی میان دو کشور ایران و عمان را افزایش دهیم و به رقم های بالاتری در سال آینده برسانیم.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در حاشیه سفر به عمان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با ظرفیت هایی که وجود دارد می توانیم حجم روابط اقتصادی یک میلیارد دلاری کنونی میان دو کشور ایران و عمان را افزایش دهیم و به رقم های بالاتری در سال آینده برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شاتا، سیدرضا فاطمی امین با اشاره به ارتباطات گسترده ایران با عمان، گفت: عمده ارتباطات در حوزه های فرهنگی و سیاسی بوده است، اما در حوزه تجاری و اقتصادی روابط ما با عمان باید گسترش و ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان اقدامات خوبی در این حوزه انجام داده است، تصریح کرد: در ادامه این اقدامات سفری به عمان داشتیم و دیدارها و ملاقات های خوبی با مقامات عمانی انجام شد.

دیدارهایی با وزیر صنعت، تجارت و سرمایه گذاری، وزیر بهداشت، وزیر امور خارجه و همچنین معاون نخست وزیر عمان در امور کابینه برگزار شد و در ادامه جلساتی با رییس کل بانک مرکزی نیز خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان افزایش ظرفیت اقتصادی ایران و عمان به بیش از یک میلیارد دلار

امکان افزایش ظرفیت اقتصادی ایران و عمان به بیش از یک میلیارد دلار