مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 23:172022-02-09سياسي

خاطرات یک زندانی ساواک


نسل انقلاب باید حقایق را بیان کنند تا در مقابل تحریف تاریخ گرفته شود و جوانان متوجه شوند تاریخ رژیم شاهنشاهی به گونه ای نبوده که امروز برخی ها بیان می کنند.

- ایسنا/قم مبارز دوران ستم‎شاهی گفت: نسل انقلاب باید حقایق را بیان کنند تا در مقابل تحریف تاریخ گرفته شود و جوانان متوجه شوند تاریخ رژیم شاهنشاهی به گونه ای نبوده که امروز برخی ها بیان می کنند.

حجت الاسلام سید علی سیدی، از مبارزان دوران رژیم ستم شاهی، در نشست بنیاد قم پژوهی که با موضوع چگونگی مقابله ساواک با مبارزان و زندانیان سیاسی قمی در موسسه طلوع مهر برگزار شد، با اشاره به مشکلاتی که این روزها گریبان گیر مردم و جوانان شده، عنوان کرد: مشکلات باعث شده جوانانی که آن دوره را درک نکردند در صحت آن تشکیک کنند.

وی بیان کرد: نسل انقلاب باید حقایق را بیان کنند تا در مقابل تحریف تاریخ گرفته شود و جوانان متوجه شوند تاریخ رژیم شاهنشاهی به گونه ای نبوده که امروز برخی ها بیان می کنند.

وی تأکید کرد: امروزه عده ای مفاسد بزرگ رژیم پهلوی را انکار می کنند و چون مطالب خلاف واقعی طرح شده عده ای در مسلمیات هم تشکیک می کنند؛ بنابراین برگزاری این جلسات و بیان خاطرات نسل انقلاب و کسانی که در بطن واقعه بودند، بسیار ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات یک زندانی ساواک

خاطرات یک زندانی ساواک