مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 22:522022-02-09اقتصادي

عملیات اجرایی آبرسانی به 234 روستا و قشلاق شهرستان بیله سوار آغاز شد


معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به 234 روستا و قشلاق شهرستان بیله سوار آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال الدین میرجعفریان عصر امروز در مراسم کلنگ زنی پروژه آب رسانی به 234 روستا و قشلاق شهرستان بیله سوار اظهار کرد: اجرای این پروژه به طول 6کیلومتر از تصفیه خانه آج اشمه آغاز و تا تراز 300 ادامه خواهد داشت که اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح 352میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه هدف از این پروژه ها حل مشکلات مردم به خصوص در مناطق محروم و کمتر برخوردار است، افزود: با حل مشکل آب رسانی در این مناطق، در کنار تامین شغل پایدار برای عشایر و روستاییان، مهاجرت معکوس و توسعه پایدار روستایی نیز در شهرستان افزایش خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: همکاری شرکت آب و فاضلاب و سپاه تاکنون باعث اجرای پروژه های موثری در استان شده و  این بار  نیز با همیاری و با تمام توان در خدمت به مردم این روستاها هستیم.

وی با اشاره به آغاز اجرای طرح آب رسانی به روستاهای استان اردبیل در قالب طرح محرومیت زدایی برای 454 روستای استان به صورت پایلوت در شهرستان بیله سوار، تصریح کرد: این طرح با اعتبار 4هزارو 761میلیارد ریال در مدت 30ماه با همکاری آب و فاضلاب استان اردبیل و قرارگاه امام حسن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی آبرسانی به 234 روستا و قشلاق شهرستان بیله سوار آغاز شد

عملیات اجرایی آبرسانی به 234 روستا و قشلاق شهرستان بیله سوار آغاز شد