مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 22:322022-02-09حوادث

خاموشی ماینرهای میلیاردی در خراسان شمالی


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 24 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 400 میلیون ریال در شهرستان بجنورد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی خراسان شمالی امشب در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام کشف 24 دستگاه ماینر قاچاق در این شهرستان، اظهارکرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری و استفاده از ماینرهای قاچاق در سطح شهرستان بجنورد می کند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل موردنظر را شناسایی کنند، گفت: کارآگاهان به همراه کارشناسان اداره برق به محل اعزام و با هماهنگی قضایی از این مکان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه در بازرسی از این مکان 24 دستگاه ماینر که در حال فعالیت بودند کشف شدند، افزود: ارزش این تعداد ماینر قاچاق 5 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان ادامه داد: درروند رسیدگی به این پرونده یک نفر متهم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و ماینرهای قاچاق نیز به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی ماینرهای میلیاردی در خراسان شمالی

خاموشی ماینرهای میلیاردی در خراسان شمالی