مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 22:222022-02-09حوادث

پایان 15 سال حبس پدرزن به جرم قتل شبه عمد داماد


مرد میانسال که 15 سال قبل در اقدامی ناخواسته باعث مرگ دامادش شده بود با کمک واحد صلح و سازش مستقر در دادسرای جنایی پایتخت و پرداخت دیه، از زندان آزاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، 21 آذر سال 85 مرد میانسالی با اورژانس تماس گرفت و از مصدوم شدن داماد جوانش خبر داد.

به دنبال این تماس مأموران اورژانس راهی محل شده و مرد جوان را در حالی که از ناحیه ران پا مصدوم شده بود به بیمارستان منتقل کردند اما سه روز پس از بستری شدن در بیمارستان وی بر اثر شدت خونریزی و جراحت جان خود را از دست داد.

با مرگ امیر، موضوع به بازپرس جنایی اعلام شد و در تحقیقات اولیه پدرزن وی به نام حشمت به قتل ناخواسته اعتراف کرد و گفت: نمی خواستم دامادم کشته شود.

آن روز وقتی فهمیدم دختر و دامادم باهم دعوایشان شده برای وساطت و پایان درگیری به آنجا رفتم اما در یک لحظه عصبانی شدم و کنترل رفتارم را از دست دادم به همین خاطر چاقویی برداشته و به سمت دامادم پرت کردم که ناگهان ضربه به ران دامادم اصابت کرد از دیدن زخمی شدن او خیلی ناراحت و پشیمان شدم همان موقع با اورژانس تماس گرفته و او را به بیمارستان منتقل کردیم.

به دنبال اظهارات مرد میانسال او به بازسازی صحنه جنایت پرداخت و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست به اتهام قتل عمد به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان 15 سال حبس پدرزن به جرم قتل شبه عمد داماد

پایان 15 سال حبس پدرزن به جرم قتل شبه عمد داماد