مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 21:322022-02-09سياسي

بیمارستان کودکان بیش از 120 درصد ظرفیت بستری دارد


رییس سازمان نظام پزشکی استان قم گفت: هم اکنون بیماران بسیاری در بیمارستان ها بستری شده اند و بیمارستان کودکان حضرت معصومه (س) بیش از 120 درصد ظرفیت کودک بستری دارد و سویه امیکرون طوری است که اگر یک نفر در خانه درگیر شد کل خانواده را درگیر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید حسن عادلی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به وضعیت موجود و روند افزایشی درگیری با سویه امیکرون اظهار کرد: علاوه بر مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و همچنین حوزه های علمیه حداقل به مدت یک هفته تا قبل از رسیدن به قله پیک تعطیل شوند چرا که با توجه به زیرساخت نامناسب در خوابگاه ها سلامت دانشجویان و طلاب مخاطره آمیز است.

وی افزود: هم اکنون بیماران بسیاری در بیمارستان ها بستری شده اند و بیمارستان کودکان حضرت معصومه (س) بیش از 120 درصد ظرفیت کودک بستری دارد و سویه امیکرون طوری است که اگر یک نفر در خانه درگیر شد کل خانواده را درگیر خواهد کرد به همین علت باید مراکز آموزش عالی و حوزه و سایر تجمعات به صورت موقت تعطیل شود.

عادلی با اشاره به آمار پایین واکسیناسیون در قم عنوان کرد: باید قبل از رسیدن به این وضعیت برای تزریق واکسن مردم را اقناع می کردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان کودکان بیش از 120 درصد ظرفیت بستری دارد

بیمارستان کودکان بیش از 120 درصد ظرفیت بستری دارد