مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 21:272022-02-09سياسي

دو اتهام روس ها در مذاکرات وین


شاهد بودیم که در اطراف این نیروگاه چندین سوله نیز برپا شد و تولیدات مسالمت آمیز آب سنگین نیز ادامه پیدا کرد و حتی از اروپا نیز برای این تولیدات مشتری پیدا شد.

- رییس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید: پیش نویسی که این روزها در وین در حال نگارش است بیشترین اشتراک ممکن را به نظر ایران و ایالات متحده آمریکا دارد.

اخبار دریافتی از وین نشان دهنده عزم جدی طرفین مذاکره کننده برای دستیابی به یک توافق اولیه و کاهش تنش های حاصل از اختلافات پیش آمده در برجام است؛ هرچند تجربه تلخ خروج یک جانبه دولت ترامپ از برجام این سؤال را در ذهن طرف ایرانی این توافق نامه ایجاد کرده که چه تضمینی وجود دارد بار دیگر در آینده نزدیک این اتفاق رخ ندهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرن نو، درهمین رابطه حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده ادوار مجلس و تحلیلگر سیاسی تأکید می کند؛ ایران و آمریکا در شرایطی قرار گرفته اند که حتی برای دور کردن حاشیه از مذاکرات وین، حاضر نیستند نظرات سایر اعضای برجام را در متن پیش نویس این دور از مذاکرات دخالت دهند و تلاش می کنند که نگرانی های طرف مقابل کاهش پیدا کند.

او معتقد است؛ ادامه برجام بستگی به رفتار ایران و آمریکا دارد و اگر این دو کشور تلاش کنند، قطعاً این توافق هر روز قوی و ریشه دارتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو اتهام روس ها در مذاکرات وین

دو اتهام روس ها در مذاکرات وین