مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 21:172022-02-09دانش

اولین دستگاه الکتریکال قابل حمل مه پاش گرم اختراع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، این دستگاه که به همت پژوهشگران شرکت دانش بنیان شتابگران فناوری گلستان با مدیریت دکتر سجاد جوزدانی ساخته و روانه بازار شده است، - دستگاه الکتریکال و قابل حمل مه پاش گرم برای نخستین بار در دنیا، توسط محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری گلستان اختراع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، این دستگاه که به همت پژوهشگران شرکت دانش بنیان شتابگران فناوری گلستان با مدیریت دکتر سجاد جوزدانی ساخته و روانه بازار شده است، قادر است با به کارگیری روش گرمایش الکتریکی و با مصرف توان کمتر از دستگاه های بنزینی (به طور میانگین 360 وات در مقابل 15 کیلووات)، محلول های مختلف از جمله مواد ضدعفونی کننده، سموم، دارو، رطوبت ساز، اسانس و … را به صورت مه گرم در ابعاد میکرونی (کوچک تر از 10 میکرومتر) بر روی سطوح و محیط های مورد نظر بپاشد.

دستگاه برقی مه پاش گرم با استفاده از روش گرمایش الکتریکال، محلول ها و مایعات مختلف را به صورت بخار با ذرات میکرونی درآورده و بخار حاصله توسط فن دوربالا در محیط با سرعت مه پاشی 3 هزار مترمکعب در ساعت پرتاب می شود.

از مهم ترین مزایای استفاده از دستگاه الکتریکی نسبت به دستگاه های بنزینی مه پاش گرم می توان به افزایش راندمان انرژی و عدم استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دستگاه الکتریکال قابل حمل مه پاش گرم اختراع شد

اولین دستگاه الکتریکال قابل حمل مه پاش گرم اختراع شد