مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 19:472022-02-09ورزشي

تقدیر بسیج ورزشکاران از دبیر برای لغو اعزام تیم ملی کشتی به آمریکا


جمعی از مسئولین سازمان بسیج ورزش با حضور در محل فدراسیون کشتی از تصمیم رییس فدراسیون کشتی در لغو اعزام تیم ملی کشتی آزاد به آمریکا قدردانی کردند.

- جمعی از مسئولین سازمان بسیج ورزش با حضور در محل فدراسیون کشتی از تصمیم رییس فدراسیون کشتی در لغو اعزام تیم ملی کشتی آزاد به آمریکا قدردانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان ورزش بسیج به همراه معاونین این سازمان با حضور در فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران از اقدام فدراسیون کشتی که در پی کارشکنی دولت آمریکا در صدور ویزا برای تیم ایران انجام گرفت، با تقدیم لوحی تقدیر و تشکر کردند.

در این نشست ابوالفضل خداقلی پور رییس سازمان ورزش بسیج با قدردانی از اقدامات و فعالیت های انقلابی این فدراسیون و علیرضا دبیر، اعلام آمادگی کرد، در کنار فدراسیون در راستای پیشبرد اهداف ورزش کشور گام بردارد.

رییس فدراسیون کشتی نیز در این دیدار در مورد مواردی که دو طرف می توانند با هم همکاری داشته باشند به بحث و گفتگو پرداخت و بر حفظ شأن جمهوری اسلامی ایران در جهان و همچنین هدف فدراسیون کشتی در راستای اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی و انسان دوستانه فدراسیون و قهرمانان کشتی در ورزش کشور تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر بسیج ورزشکاران از دبیر برای لغو اعزام تیم ملی کشتی به آمریکا

تقدیر بسیج ورزشکاران از دبیر برای لغو اعزام تیم ملی کشتی به آمریکا