مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 19:172022-02-09سياسي

راهپیمایی 22 بهمن ماه در خراسان شمالی حضوری برگزار می شود


استاندار خراسان شمالی از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه در استان به صورت حضوری خبر داد و گفت: بازگشایی مجدد مدارس در استان منوط به رعایت استانداردها و دستورالعمل های بهداشتی است.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه در استان به صورت حضوری خبر داد و گفت: بازگشایی مجدد مدارس در استان منوط به رعایت استانداردها و دستورالعمل های بهداشتی است.

دکتر محمدرضا حسین نژاد در جلسه ستاد استانی کرونا گفت: بنابر اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا راهپیمایی 22 بهمن ماه در شهر ها با وضعیت رنگ بندی زرد و نارنجی به صورت حضوری و در شهرها با رنگ کرونایی قرمز به صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر شهرستان های استان در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارند، اظهارکرد: تاکنون تصمیم گیری ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا برگزاری راهپیمایی 22 بهمن را به صورت حضوری است اما اگر بنابر تشخیص مسئولان بهداشت و درمان استان وضعیت رنگ بندی شهرستان ها تغییر کند نحوه برگزاری راهپیمایی نیز تغییر خواهد کرد.

بازگشایی مجدد مدارس از دیگر دستور کارهای این نشست بود که دکتر حسین نژاد در این خصوص گفت : بازگشایی مجدد مدارس منوط به رعایت استانداردهای لازم از جمله کارکرد درست سیستم تهویه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن ماه در خراسان شمالی حضوری برگزار می شود

راهپیمایی 22 بهمن ماه در خراسان شمالی حضوری برگزار می شود