مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 19:022022-02-09سياسي

طرح سوال از شهردار رشت اعلام وصول شد!


طرح سوال از شهردار رشت با 9 رای موافق اعلام وصول شد و بر اساس قانون، شهردار رشت فرصت دارد تا در یک موعد زمانی 10 روزه جهت پاسخگویی به سوالات اعضای شورا در صحن شورا حضور پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در بیست وپنجمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی که به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند را گرامی داریم.

  محمد حسین واثق کارگرنیا به برگزاری تجمع 22 بهمن در میدان شهدای ذهاب اشاره کرد و گفت: این تجمع همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با رعایت پروتکل های بهداشتی در میدان شهدای ذهاب برگزار می گردد و یقینا شهروندان ولایتمدار رشت بار دیگر با حضور پُرشور در این روز بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان می کنیم.

  مشکل ترافیک دغدغه جدی رشت وی با اشاره به مشکلات ترافیکی رشت بیان کرد: مشکلات ترافیکی رشت به یک دغدغه جدی در شهر تبدیل شده و امیدواریم معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت با بهره مندی از نظرات کمیسیون تخصصی حمل و نقل و ترافیک شورای رشت گام های موثری در رابطه با رفع مشکل تراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سوال از شهردار رشت اعلام وصول شد!

طرح سوال از شهردار رشت اعلام وصول شد!