مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 17:472022-02-09سياسي

110 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان از زندان آزاد شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز در جریان آزادی زندانیان نیازمند از زندان جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا بیستم بهمن ماه تعداد 239 زندانی جرایم غیر عمد از زندان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه امروز در حوزه زندان و قوه قضاییه اقدامات صورت گرفته  قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست، گفت:  باید قدردان این انقلاب و خون شهدا باشیم.

رییس شورای قضایی استان زنجان گفت: هر سال در ایام الله دهه فجر یک روز از این ایام مبارک اختصاص به دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی و قضات استان با زندانیان و بازدید از زندان داشت که امسال با توجه به شیوع کرونا این برنامه به لحاظ کمی و تعداد همکاران با محدودیت برگزار می شود، امیدواریم خروجی این دیدارها و رسیدگی به مشکلات زندانیان مثبت باشد.

وی تصریح کرد: امروز تعداد 57 زندانی جرائم غیر عمد در این مراسم بصورت نمادین از زندان آزاد خواهند شد و تا 22 بهمن این تعداد به 110 زندانی افزایش خواهد یافت که جا دارد از زحمات و همراهی قضات و اداره زندان ها تقدیر کنیم.

صادقی نیارکی افزود: از ابتدای سال جاری تا 20 بهمن ماه تعداد 239 زندانی جرائم غیر عمد از زندان ها آزاد شدند که در مقایسه با  سال 99 تعداد  39 نفر افزایش داشته است، البته تا پایان سال جاری 40 روز زمان باق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان از زندان آزاد شدند

110 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان از زندان آزاد شدند