مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 17:422022-02-09سياسي

سوال از شهردار رشت با امضای 9 عضو شورا اعلام وصول شد


رییس شورای شهر رشت با اشاره به ارائه 11 سوال از شهردار با امضای 9 عضو این شورا، گفت: شهردار رشت بعد از دریافت سوالات 10 روز برای پاسخگویی فرصت دارد.

- ، محمد حسین واثق کارگرنیا بعد از ظهر چهارشنبه در بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان با اشاره به اینکه با توجه به تغییر کاربری میدان شهدای ذهاب رشت و ایجاد پیاده راه فرهنگی، اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی باید با توجه به اینکه دیگر میدانی در این منطقه وجود ندارد اقدام به نامگذاری جدید برای آن کند.

رییس شورای اسلامی رشت با بیان اینکه میدان شهدای ذهاب مکان بسیار ارزشمند بوده و قدمگاه شهیدان گیلان به شمار می رود، گفت: از رییس کمیسیون فرهنگی می خواهیم با شرایط موجود و حفظ اصالت این مکان نامگذاری آن در دستور کار قرار دهد.

وی با اشاره به گلایه شهروندان و مسئولان نسبت به معضلات ترافیکی در شهر رشت، تصریح کرد: با توجه به نزدیکی پایان سال لازم است معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری با راهنمایی رییس کمیسیون ترافیک و حمل نقل شورای شهر تمهیدات لازم را در این خصوص انجام دهند.

کارگر نیا با بیان اینکه ساماندهی دستفروشان در دستور کار شهرداری قرار گیرد، افزود: طی بازدیدی که از خیابان شیک، امام خمینی و شریعتی داشته ایم این معضل بسیار مشهود بوده و حتی صدای دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال از شهردار رشت با امضای 9 عضو شورا اعلام وصول شد

سوال از شهردار رشت با امضای 9 عضو شورا اعلام وصول شد