مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 17:372022-02-09حوادث

کشف 24 دستگاه ماینر در بجنورد/ یک نفر دستگیر شد


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 24 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 400 میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

- اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری و استفاده از ماینرهای قاچاق در سطح شهرستان بجنورد می کند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: کارآگاهان به همراه کارشناسان اداره برق به محل اعزام و با هماهنگی قضایی از این مکان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه در بازرسی از این مکان 24 دستگاه ماینر که در حال فعالیت بودند کشف شدند، تصریح کرد: ارزش این تعداد ماینر قاچاق 5 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.

مطهری زاده ادامه داد: در روند رسیدگی به این پرونده یک نفر متهم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد و ماینرهای قاچاق نیز به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل داده شدند.

وی با تأکید بر اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که باعث شود به منابع کشور لطمه وارد کند باقدرت برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع ازاین گونه موارد که منابع ملی خسارت های جبران ناپذیری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 24 دستگاه ماینر در بجنورد/ یک نفر دستگیر شد

کشف 24 دستگاه ماینر در بجنورد/ یک نفر دستگیر شد