مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 17:272022-02-09ورزشي

ظرفیت های تنگستان در حوزه دریا استفاده شود


با یک کار مطالعاتی مناسب و کوتاه مدت و با تشکیل یک مجموعه با محوریت معاون اقتصادی استانداری بوشهر و حوزه شیلات به برخی از اولویت های شیلات در تنگستان رسیدگی شود.

- ، فرماندار تنگستان ظهر چهارشنبه در افتتاح پروژه ها بخش دلوار که با حضور معاون وزیر و سرپرست شیلات کشور برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در تنگستان در دهه فجر سال جاری 40 پروژه عمرانی، آموزشی، بهداشتی و ورزشی و برق با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد تومان افتتاح و مورد بهر برداری قرار گرفت.

احمد لطفی بیان کرد: تنگستان با دارای بیش از 100 کیلومتر مرز آبی و دریا است و این فرصتی مناسب برای مراودت های تجاری با همسایگان است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: مردم تنگستان با توجه به اینکه دارای صد کیلومتر مرز آبی هستند از این فرصت با توجه به نرخ بیکاری 19 درصد نتوانستند بخوبی استفاده کنند.

وی یاد آور شد: انتظار داریم با یک کار مطالعاتی مناسب و کوتاه مدت و با تشکیل یک مجموعه با محوریت معاون اقتصادی استانداری بوشهر و حوزه شیلات به برخی از اولویت های شیلات در تنگستان رسیدگی شود.

لطفی بیان کرد: برای احداث دو مرکز تکثیر میگو که توان تولید 200 میلیون قطعه لارو میگو دارند 360 میلیارد ریال هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های تنگستان در حوزه دریا استفاده شود

ظرفیت های تنگستان در حوزه دریا استفاده شود