مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 17:222022-02-09سياسي

پیشی گرفتن و عقب افتادن از خط امام مردود است


رییس دیوان محاسبات بیان اینکه امام راحل ما شاخص انقلابیگری است، گفت: متر و معیار همه ما در انقلابیگری باید بر مبنای روش و منش امام راحل استوار باشد چراکه چه پیشی گرفتن از خط امام و چه عقب افتادن از مکتب خمینی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش رییس کل به همراه جمعی از کارکنان دیوان محاسبات کل کشور با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در این دیدار که با حضور حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت آستان امام راحل همراه بود، بذرپاش طی سخنانی اظهار داشت: حرکت حضرت امام خمینی(ره) و ثمره مجاهدت های ایشان که همان نظام مقدس جمهوری اسلامی است را باید قدر دانست.

رییس کل دیوان محاسبات افزود: بازگرداندن عزت، شرف و استقلال به ملت از سوی امام راحل عظیم الشان، نعمتی بزرگ است که نیاز به شکرگزاری زبانی و عملی دارد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل، زبان گویای ملت ایران بود، اظهار داشت: یکی از مصادیق شکرگزاری، تبعیت و حمایت از ولی فقیه زمان است که اگر قدردان این موهبت الهی نباشیم، شاید توفیق تداوم درک آن را از دست بدهیم چراکه خداوند متعال با هیچ جامعه و قومی عهد اخوت نبسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشی گرفتن و عقب افتادن از خط امام مردود است

پیشی گرفتن و عقب افتادن از خط امام مردود است