مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 16:422022-02-09اقتصادي

توجه به اقتصاد کشاورزی و ایجاد زیرساخت های سردخانه ای ضروری است


استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت های بالای این استان در تولید محصولات کشاورزی، گفت: توجه به اقتصاد کشاورزی و ایجاد زیرساخت های سردخانه ای در گیلان ضروری است.

- ، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از چند طرح تولیدی و صنعتی شهرستان رشت با اشاره به ظرفیت های استان گیلان به ویژه در حوزه کشاورزی، اظهار کرد: توجه به زنجیره تولید از مزرعه تا سفره بسیار حائز اهمیت است.

وی به جایگاه استان گیلان در تولید مرغ اشاره کرد و افزود: توسعه صنایع تبدیلی و بسته بندی در این بخش می تواند علاوه بر ارزش افزوده سطح بهره وری و اشتغال زایی را نیز افزایش دهد.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به لزوم توجه به اقتصاد دریا محور، گردشگری و کشاورزی، اضافه کرد: با جذب سرمایه گذاران زمینه بهره مندی از این ظرفیت ها فراهم می شود.

وی با تأکید بر لزوم افزایش تعداد سردخانه ها با توجه به تولید انواع محصولات کشاورزی، ادامه داد: افزایش ظرفیت سردخانه ای موجب رشد اقتصاد کشاورزی شده و با توجه به عمر کوتاه محصولات توسعه سیستم نگهداری گامی اثر گذار برای افزایش مدت نگهداری از محصولات است.

عباسی با بیان اینکه توزیع اعتبارات باید عادلانه در سطح استان انجام شود، افزود: در راستای اجرای این سیاست تاکنون افزون بر 50 مجوز بی نام در بخش های مختلف آماده شده که مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اقتصاد کشاورزی و ایجاد زیرساخت های سردخانه ای ضروری است

توجه به اقتصاد کشاورزی و ایجاد زیرساخت های سردخانه ای ضروری است