مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 16:272022-02-09پزشكي

در سایت های نگهداری سگ های بلاصاحب، سگی ندیدیم!


سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به معرفی سایت های نگهداری و عقیم سازی سگ های بلاصاحب، گفت: تاکنون سگی در این سایت ها مشاهده نشده است و امیدواریم در آینده سگ ها در این سایت ها مشاهده و جمعیت این حیوانات کنترل شود.

- دکتر شایسته شمی پور در جلسه رسیدگی به وضعیت سگ های بلاصاحب که امروز (20 بهمن ماه) در شورای شهر اهواز برگزار شد، با بیان اینکه خواسته بهداشت کنترل و حفظ سلامت مردم در هر زمینه ای است، اظهار کرد: وقوع 2 هزار و 249 مورد حیوان گزیدگی در طول امسال آمار بسیار بالایی است و هزینه های زیادی به بهداشت تحمیل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: علاوه بر این، حیوان گزیدگی منجر به بیماری هایی مانند هاری، کیست هیداتیک، انگل های مختلف، سالک و نقص عضو می شود که این صدمات جبران ناپذیر هستند.

سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز با بیان اینکه انتظار داریم عملکرد را در کنترل سگ های بلاصاحب در سطح شهر ببینیم، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی صحیح، جمعیت سگ های بلاصاحب کنترل و به تدریج این مساله حل شود.

شمی پور بیان کرد: در ویدیویی که در این جلسه پخش شد، چند سایت برای نگهداری و یک سایت در صفیره برای عقیم سازی سگ های بلاصاحب معرفی شد که بر اساس بازدید همکاران ما تاکنون هیچ سگی در این سایت ها مشاهده نشده است و امیدواریم در آینده سگ ها در این سایت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سایت های نگهداری سگ های بلاصاحب، سگی ندیدیم!

در سایت های نگهداری سگ های بلاصاحب، سگی ندیدیم!