مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-09سياسي

دادستان تهران به مناسبت دهه فجر با آزاده و جانباز دادسرای تهران بازدید کرد


دادستان عمومی و انقلاب تهران به مناسبت دهه فجر ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دیدار ذوالقرنین جانباز و آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی صالحی به مناسبت دهه فجر ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دیدار ذوالقرنین جانباز و آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس رفت.

دادستان تهران هدف از این دیدار را قدردانی از این جانباز و ایثارگر عنوان کرد و گفت: به طور حتم حضور جنابعالی به عنوان یک ایثارگر و بسیجی در مجموعه قضایی و یا در هر مجموعه دیگری منشا خیر و برکت خواهد بود.

وی بیان کرد: انتقال این روحیه و حس بسیجی و انقلابی که شما دارید باعث می شود که مجموعه با کار و انگیزه بیشتر و اینکه خواستن توانستن است می تواند مشکلات و درخواست های مردم را مرتفع کند.

صالحی با اشاره به اینکه وجود نیروهای ایثارگر، رزمنده و بسیجی افتخاری برای مجموعه است، تاکید کرد: انتظار می رود جنابعالی و سایر ایثارگران با مجموعه تعامل بیشتری داشته باشید تا تفکر بسیجی را هر چه بیشتر از قبل به مجموعه منتقل کنید که به طور حتم ثمرات زیادی خواهد داشت.

دادستان تهران به شرایط حاکم در جنگ اشاره کرد و افزود: سال ها اسارت در عراق و شکنجه و صبر و اسقامت شما باعث می شود با سعه صدر پاسخگوی مردم باشید و کسی که آن همه سختی و صعوبت را تحمل کرده می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان تهران به مناسبت دهه فجر با آزاده و جانباز دادسرای تهران بازدید کرد

دادستان تهران به مناسبت دهه فجر با آزاده و جانباز دادسرای تهران بازدید کرد