مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-09فرهنگي

قسمت پژوهشی جشنواره ها لنگ می زند


داور جشنواره هنرهای تجسمی جشنواره فجر گفت: قسمت پژوهشی جشنواره ها لنگ می زند و دستاوردها بدون نقد، بررسی و برنامه ریزی برای آینده رها می شود .

- آرمان یعقوب پور عضو هیات علمی گروه نقاشی دانشگاه نیشابور که از او برای داوری جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش رشته نقاشی دعوت شده است، به خبرنگار فارس گفت: چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر که تحت عنوان طوبی زرین 1400 برگزار می شود، با رویکرد هنرمتعالی برای مردم، هنری خلاق، وحدت بخش، امیدآفریت، هویتمند و زمینه ساز نوین اسلامی برنامه ریزی شده و از 15 تا 30 بهمن برگزار می شود.

وی افزود: در این جشنواره تمامی آثار مربوط به رشته های نقاشی، عکاسی، مجسمه سازی، تصویرسازی، سرامیک، طراحی گرافیک، خوشنویسی و انیمیشن با یکدیگر به رقابت می پردازند.

این جشنواره در فرهنگستان هنر، موسسه فرهنگی و هنری صبا  موزه هنرهای معاصر تهران در حال برگزاری است و اختتامیه آن جمعه 13 اسفندماه برگزار می شود.

یعقوب پور در ادامه گفت: در بخش رشته نقاشی 3 استاد با قضاوت در 3 فضای متفاوت سبک های نقاشی آثار را داوری کردند، گفت: این اولین بار است که از استاد گروه نقاشی  نیشابور برای داوری در رشته نقاشی جشنواره فجر دعوت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قسمت پژوهشی جشنواره ها لنگ می زند

قسمت پژوهشی جشنواره ها لنگ می زند