مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-09پزشكي

طراحی دوره های پسادکتری علوم حقوق و اخلاق عصب شناختی در دانشگاه شهید بهشتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی در سمپوزیوم حقوق و اخلاق عصب شناختی با اشاره به ارتباط مباحث حقوقی و ملاحضات اخلاقی و ارتباط آن با مباحث حقوقی اظهار داشت: - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از طراحی دوره های پسادکتری (پست داک) در زمینه علوم حقوق و اخلاق عصب شناختی در دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی در سمپوزیوم حقوق و اخلاق عصب شناختی با اشاره به ارتباط مباحث حقوقی و ملاحضات اخلاقی و ارتباط آن با مباحث حقوقی اظهار داشت: این موضوع بحث نوینی و جوانی در زیرشاخه های علوم عصب شناختی تلقی می شود.

وی افزود: تنوع مباحث جدید از جمله ویژگی های حقوق و اخلاق عصب شناختی است که مرکز تحقیقات اخلاق وحقوق پزشکی و مرکز جراحی مغز و اعصاب عملکردی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به این حوزه به خوبی پرداخته است.

زالی از طراحی دوره های پسادکتری (پست داک) در زمینه علوم حقوق و اخلاق عصب شناختی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خبر داد و تاکید کرد: دانشگاه زمینه همکاری های جدید در حوزه بین بخشی را در این زمینه باز کرده است.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، نوروتیک یکی از علوم ترجمانی و بین بخشی است که پیوند عمیقی بین دانش پژوهشی عصبی و عصب شناختی فراهم می کند که ملاحضات قانونی و اخلاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی دوره های پسادکتری علوم حقوق و اخلاق عصب شناختی در دانشگاه شهید بهشتی

طراحی دوره های پسادکتری علوم حقوق و اخلاق عصب شناختی در دانشگاه شهید بهشتی