مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 15:232022-02-09اقتصادي

35 میلیون هکتار از املاک غصب شده پهلوی به مردم برگردانده شد


سرپرست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان مساحت املاک واگذار شده به صاحبان اصلی را 35 میلیون هکتار عنوان کرد و گفت: این املاک متعلق به استان های گلستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد پیرعلی ظهر امروز در آیین واگذاری 113 هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در چهار دهه گذشته تلاش کرد علاوه بر افزایش اشتغال و سطح تولید در راستای محرومیت زدایی گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه عین ملک تصرف شده توسط خاندان پهلوی به مالک برگردانده می شود، افزود: بنیاد مستضعفان اهتمام جدی در سرعت واگذاری اراضی و رسیدگی به محرومان دارد زیرا خدمت گذاری به مردم عین عبادت است.

پیرعلی تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 116 هزار مصوبه در بنیاد مستضعفان داشتیم با گذراندن فرایند قانونی 113 هزار سند به دفترخانه معرفی و یا به دست مالکان اصلی رسیده است.

سرپرست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه تلاش ما این است تا پایان سال اسناد واگذار به 115 هزار فقره برسد، تصریح کرد: املاک واگذار شده به قیمت روز بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان بوده است که 3 هزار میلیارد تومان متعلق به سال جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 میلیون هکتار از املاک غصب شده پهلوی به مردم برگردانده شد

35 میلیون هکتار از املاک غصب شده پهلوی به مردم برگردانده شد