مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 15:232022-02-09اقتصادي

واگذاری 800 فقره اسناد املاک علوی در شرق گیلان


مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گیلان با اشاره به واگذاری 800 فقره اسناد و املاک علوی به مردم شرق گیلان گفت: این املاک با مساحتی حدود 592 هزار مترمربع دارای ارزشی بیش از 6 هزار میلیارد ریال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حسن خسروی امروز در آیین واگذاری 800 فقره اسناد و املاک علوی به مردم شرق گیلان که به صورت نمادین در روستای طول لات بخش رحیم آباد رودسر برگزار شد، اظهار کرد: این املاک با مساحتی حدود 592 هزار مترمربع دارای ارزشی بیش از 6 هزار میلیارد ریال است.

  وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از هفت هزار و 800 فقره اسناد املاک بنیاد علوی تحویل مالکین شده است، افزود: این املاک بیش از دو میلیون و 600 هزار مترمربع مساحت و 15 هزار میلیارد ریال ارزش واقعی آن ها است که به مردم واگذار شده است.

  مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گیلان با اشاره به اینکه دوره پهلوی تحت عنوان بنیاد پهلوی بسیاری از املاک مرغوب شمال کشور بین عوامل شان تقسیم شده بود و مردم فقط رعیت بودند، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام (ره) و در تداوم آن مقام معظم رهبری دستور واگذاری این املاک به مردم به عنوان ولی نعمتان جامعه داده شد.

  وی با اشاره به اینکه دستور مقام معظم رهبری تا پایان 1400 تمدید شده است، افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی مردم را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 800 فقره اسناد املاک علوی در شرق گیلان

واگذاری 800 فقره اسناد املاک علوی در شرق گیلان