مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 15:222022-02-09سياسي

انقلاب اسلامی هویت اسلامی را احیا کرد/ وظیفه همه ما حفظ انقلاب است


نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران اظهار کرد: یکی از ویژگی های هویتی انقلاب اسلامی دفاع از فلسطین است و جمهوری اسلامی ایران در طول این سال ها همواره از آرمان فلسطین حمایت کرده و در این چارچوب رژیم صهیونیستی و غرب را دشمن خود نامیده است.

- نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران اظهار کرد: یکی از ویژگی های هویتی انقلاب اسلامی دفاع از فلسطین است و جمهوری اسلامی ایران در طول این سال ها همواره از آرمان فلسطین حمایت کرده و در این چارچوب رژیم صهیونیستی و غرب را دشمن خود نامیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر ابوشریف امروز چهارشنبه در نشست تخصصی-رسانه ای که با موضوع انقلاب اسلامی ایران و شکل گیری نظم نوین منطقه ای از سوی جمعیت دفاع از ملت فلسطین در آستانه فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شده بود، گفت: انقلاب اسلامی باعث ایجاد تغییرات عمده ای نه فقط در ایران بلکه در کل منطقه شد.

انقلاب اسلامی آمد تا دنیا را تغییر بدهد و روح معنویت و اسلام را احیا و توازنی بین عقل، وحی و جوانب مادی و معنوی ایجاد کند.

ابوشریف با بیان اینکه از اواخر قرن نوزدهم میلادی امت اسلامی دچار انحطاء شده بود و شاهد فعالیت پان عربیسم، پان ترکیسم و پان ایرانیسم بودیم و هویت اسلامی خود را فراموش کرده بود، افزود: انقلاب اسلامی ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی هویت اسلامی را احیا کرد/ وظیفه همه ما حفظ انقلاب است

انقلاب اسلامی هویت اسلامی را احیا کرد/ وظیفه همه ما حفظ انقلاب است