مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-09پزشكي

بستری 67 کودک مبتلا به اُمیکرون در همدان


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از بستری 67 کودک مبتلا به اُمیکرون در همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر 470 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند.

- رضا طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از بستری 470 بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه از این تعداد 67 کودک بستری هستند و نیاز به مراقبت بیشتری است.

وی با تاکید به اینکه تعداد مراجعات به بیمارستان های استان همدان رو به افزایش بوده و شرایط تقریبا روبه بحران است گفت: مردم در تجمع حضور نداشته باشند و دستورالعمل های بهداشتی را به ویژه استفاده از ماسک را مورد توجه قراردهند در غیر این صورت با بحران شدیدی مواجه خواهیم بود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اینکه تعداد مراجعات روزانه یک هزار و 900 نفر هستند افزود: متاسفانه تعداد موارد فوتی نیز روبه افزایش است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تقریبا 100 بیمار در ICU بستری هستند خاطرنشان کرد: در حال حاضر وارد پیک ششم شده ایم و نیاز به مراقبت بیشتری است ضمن اینکه تمام بیمارستان ها به صورت آماده باش و پرسنل نیز آماده ارائه خدمات به هم استانی ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 67 کودک مبتلا به اُمیکرون در همدان

بستری 67 کودک مبتلا به اُمیکرون در همدان