مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 14:522022-02-09سياسي

منتظر تصمیم انقلابی از سوی استاندار برای مادوان هستیم/زندگی طاقت فرسای 25 هزار نفر


سخنگوی شورای اسلامی شهر مادوان با بیان اینکه چشم امید به دولت مردمی آیت الله رییسی دوخته ایم گفت: منتظر تصمیم انقلابی از سوی استاندار برای مادوان هستیم.

- ولی شکوهی در حاشیه بازدید از برخی مناطق شهر مادوان در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان مشکلات شهر مادوان اظهار کرد: به شخصه به عنوان عضو کوچکی از شورا و نماینده مردم مظلوم مادوان هیچ گاه از بیان مشکلات مردم این شهر طفره نخواهم رفت و معتقدم که باید مسئولان را پای کار آورد و خاموشی و عدم بیان مشکلات خیانت به این مردم است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مادوان با بیان اینکه چشم امید به دولت مردمی آیت الله رییسی دوخته ایم و نیک می دانیم که در این دولت قطعا کوخ نشینان بر کاخ نشینان ترجیح داده خواهند شد افزود: متاسفانه در گذشته نگاه عادلانه و منصفانه ای به این شهر 25 هزار نفری نشده بود که اگر چنین بود نباید مادوان با مشکلات ریز و درشت کنونی بجنگد.

این عضو شورای اسلامی شهر مادوان تصریح کرد: در مادوان چه اتفاقی افتاده بود که نه فضای سبز و نه فضای آموزشی و نه فضای فرهنگی در نظر نگرفته بودند آیا زیبنده 25 هزار انسان است که از کمترین فضاها و امکانات برخوردار نباشند.

شکوهی گفت: اما اکنون چشم امید به مسئولان استان و به خصوص استاندار دولت انقلابی و مردمی داریم که عدالت و انصاف را برای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر تصمیم انقلابی از سوی استاندار برای مادوان هستیم/زندگی طاقت فرسای 25 هزار نفر

منتظر تصمیم انقلابی از سوی استاندار برای مادوان هستیم/زندگی طاقت فرسای 25 هزار نفر