مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 14:472022-02-09بين الملل

ادعای پنتاگون علیه ایران درباره حملات اخیر انصارالله یمن به امارات


وی با درخواست از انصارالله برای توقف حملات تاکید کرد: ما نسبت به حمایت های مالی و تسلیحاتی ایران از این حملات به طور آشکار ابراز نگرانی کردیم، - وی با درخواست از انصارالله برای توقف حملات تاکید کرد: ما نسبت به حمایت های مالی و تسلیحاتی ایران از این حملات به طور آشکار ابراز نگرانی کردیم، راه حل سیاسی در یمن نتیجه بهتری خواهد داد.

سخنگوی پنتاگون مدعی شد که انصارالله یمن با استفاده از سلاح ایرانی حملات اخیر علیه امارات را انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جان کربی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در گفت وگو با شبکه الحره در خصوص حملات اخیر ارتش و نیروهای انصارالله یمن به امارات گفت: آمریکا تهدیدات حوثی ها را جدی می گیرد، مردم عربستان و امارات مورد هجوم حوثی ها قرار گرفتند و این حملات با استفاده از سلاح ایرانی بود؛ سلاحی که ایران به طور آشکار به حوثی ها داد.

وی با درخواست از انصارالله برای توقف حملات تاکید کرد: ما نسبت به حمایت های مالی و تسلیحاتی ایران از این حملات به طور آشکار ابراز نگرانی کردیم، راه حل سیاسی در یمن نتیجه بهتری خواهد داد.

سخنگوی پنتاگون در ادامه مدعی حمایت ایران از شبه نظامیان در عراق و اماکن دیگر شد و خاطرنشان کرد: این مساله دلیل تمرکز شدید ما برای حضور در خاورمیانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای پنتاگون علیه ایران درباره حملات اخیر انصارالله یمن به امارات

ادعای پنتاگون علیه ایران درباره حملات اخیر انصارالله یمن به امارات