مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-09سياسي

افزایش ناهنجاری های ناشی از دوری از فرهنگ اسلامی است


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه خیران، مروج فرهنگ دینی و اسلامی هستند، گفت: مدیران و موسسان مراکز خیریه استان، جوانان را در فعالیت های خود مشارکت دهند تا ادامه دهنده راه آنان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری استان که به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: کمیته امداد، یکی از یادگارهای پربرکت بنیانگذار جمهوری اسلامی است که امروز با همراهی مردم و خیران مسیر رشد و تعالی خود را طی می کند.

 وی گفت: اگر بتوانیم دستگیری از همنوعان در ابعاد مختلف معنوی، مادی و اجتماعی را در جامعه فرهنگ سازی کنیم بسیاری از معضلات حل خواهد شد.

  استاندار آذربایجان شرقی، شکل گیری فاصله طبقاتی و افزایش ناهنجاری های ناشی از آن را نتیجه دوری از فرهنگ اسلامی دانست و گفت: کمیته امداد و مراکز و موسسات خیریه، سد راه ناهنجاری ها هستند که خوشبختانه تبریز و آذربایجان شرقی ظرفیت های خوبی در این زمینه دارد.

  وی با بیان اینکه در حوزه اشتغال و کسب وکار در جامعه با مشکلاتی مواجه هستیم، افزود: در عین حال که دولت برای رفع این مشکلات برنامه های مختلفی دارد موسسات و مراکز خیریه نیز نقش بسیار تاثیرگذاری در حل این مشکلات ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ناهنجاری های ناشی از دوری از فرهنگ اسلامی است

افزایش ناهنجاری های ناشی از دوری از فرهنگ اسلامی است