مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-09حوادث

بزرگترین مفسد اقتصادی کرمان دستگیر و روانه زندان شد


فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری بزرگترین مفسد اقتصادی به جرم تحصیل 596 میلیارد تومان مال نامشروع، هنگام فروش بخشی از این اموال در کرمان و اقدام به فرار از کشور خبر داد.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری بزرگترین مفسد اقتصادی به جرم تحصیل 596 میلیارد تومان مال نامشروع، هنگام فروش بخشی از این اموال در کرمان و اقدام به فرار از کشور خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی ارجاع نیابت قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب تهران به پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در رابطه با حضور یک محکوم فراری در استان کرمان که از سال 1396 به دلیل تخلفات و جرائم مکرر اقتصادی در استان های مختلف کشور تحت تعقیب بوده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: یکی از پرونده های این مفسد بزرگ اقتصادی، شرکت دراخلال در نظام اقتصادی و نظام پولی کشور ازطریق تحصیل مال از طریق نامشروع به مبلغ 596 میلیارد تومان به روشهای ثبت شرکت های صوری، جعل اسناد و جعل ضمانت نامه های بانکی است که از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران به تحمل 20 سال حبس تعزیری، ضبط کلیه اموالی که ازطریق خلاف قانون به دست آمده و 74 ضربه شلاق محکوم شده است که متهم در حالی که با قرار وثیقه آزاد بوده پس از اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مفسد اقتصادی کرمان دستگیر و روانه زندان شد

بزرگترین مفسد اقتصادی کرمان دستگیر و روانه زندان شد