مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-09پزشكي

حمایت آستان قدس از راه اندازی همراه سرا در بیمارستان های خراسان شمالی


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به ضرورت راه اندازی همراه سرا برای بیماران و مسافران نیازمند بستری در بیمارستان های استان گفت: - بخشی از این خلأ را می توانیم با حمایت های آستان قدس رضوی حل کنیم.

دکتر سیدجواد پورنقی در نشست با نماینده آستان قدس رضوی در خراسان شمالی، اظهار کرد: با توجه به عبور میلیونی مسافران و زائران هرساله از جاده های استان، گاهی مصدومان تصادفات و حوادث جاده ای علاوه بر خدمات درمانی، نیازمند حمایت هایی از جمله همراه سرا برای خانواده خود هستند.

وی با بیان اینکه توجه ویژه آستان قدس در این بخش می تواند یکی از دغدغه های ما در بیمارستان ها را رفع کند، تصریح کرد: مراجعان بسیاری نیز از دیگر شهرستان ها به مرکز استان داریم که گاهی بضاعت مالی برای اسکان و تکمیل روند درمان خود ندارند و ساخت این همراه سراها کمک به این افراد است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به خدمات مادی و معنوی گسترده ای که آستان قدس رضوی در سراسر استان های کشور و ازجمله خراسان شمالی داشته است، عنوان کرد: این اقدامات که شامل خدمات سلامت هم بوده بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است.

محمد اکبرزاده، نماینده دفتر آستان قدس رضوی در خراسان شمالی نیز در این نشست برای ساخت همراه سرای بیماران در استان اعلام آمادگی کرد و گفت: تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت آستان قدس از راه اندازی همراه سرا در بیمارستان های خراسان شمالی

حمایت آستان قدس از راه اندازی همراه سرا در بیمارستان های خراسان شمالی