مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 14:072022-02-09اقتصادي

بخشی از محور اهواز- هفتگل- باغملک- ایذه چهارخطه شد


معاون مهندسی و ساخت اداره کل اداره راه و شهرسازی خوزستان گفت: در راستای اجرای بخش هایی از چهارخطه کردن محور اهواز- هفتکل- باغملک- ایذه، پروژه چهارخطه از کیلومتر 27 تا 33 به طول 7 کیلومتر در محور باغملک به ایذه به بهره برداری رسید.

- رضا امیرپور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با ایام دهه فجر چهار پروژه شاخص در بخش راهسازی استان خوزستان به بهره برداری رسید که تسهیل کننده تردد و جابه جایی مسافر و کالاهای اساسی و صادراتی محسوب می شوند.

وی افزود: در راستای اجرای بخش هایی از چهارخطه کردن محور اهواز- هفتگل- باغملک- ایذه، پروژه چهارخطه از کیلومتر 27 تا 33 به طول 7 کیلومتر در محور باغملک به ایذه به بهره برداری رسید.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل اداره راه و شهرسازی خوزستان گفت: پروژه باند دوم محور هفتکل به سمت باغملک به طول 15 کیلومتر که بخش دیگری از پروژه چهارخطه محور اهواز- هفتگل- باغملک - ایذه است، به بهره برداری رسیده است و مجموع اعتبارات اختصاص داده شده به این دو پروژه بالغ بر یک هزار و 380 میلیارد ریال است.

امیرپور با اشاره به پروژه چهارخطه محور اهواز- هفتگل- باغملک - ایذه عنوان کرد: این محور یکی از محورهای مواصلاتی پرتردد استان به شمار می آید که استان خوزستان را به استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان متصل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از محور اهواز- هفتگل- باغملک- ایذه چهارخطه شد

بخشی از محور اهواز- هفتگل- باغملک- ایذه چهارخطه شد