مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-09اقتصادي

بدهی 60 میلیارد تومانی به پیمانکاران بزرگراه اهر- تبریز


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از بدهی 60میلیارد تومانی به پیمانکاران پروژه بزرگراه اهر-تبریز خبر دادو گفت: تنها 30میلیارد تومان اوراق برای بزرگراه اهر- تبریز اختصاص یافت.

- ابوالقاسم سلطانی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بزرگراه اهر-تبریز اظهار کرد: آن چه که مورد خواست مردم برای چهاربانده کردن جاده اهر-تبریز بود تا حدودی به اتمام رسیده و 87 کیلومتر از جاده اهر-تبریز چهاربانده شده است.

وی از الحاق کمربندی جنوبی به طول 6 کیلومتر به پروژه بزرگراه اهر-تبریز خبر داد و افزود: کمربندی جنوبی قبلاً جزو طرح نبود اما با رایزنی های انجام شده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی؛ کمربندی جنوبی به پروژه بزرگراه اهر-تبریز الحاق شد و این کمربندی را توانستیم سال 98 به پروژه اضافه کنیم تا بتوانیم باند دوم کمربندی جنوبی را احداث کنیم.

وی بابیان این که باند دوم گردنه ی گویجه بئل تا سال 98 حتی فاقد مطالعات بود، گفت: خوشبختانه نتایج پیگیری انجام مطالعات باند دوم گردنه ی گویجه بئل مثبت بود و در حال حاضر 80 درصد عملیات خاکبرداری و 30 درصد ابنیه های فنی این بخش از بزرگراه اهر-تبریز انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه وشهرسازی آذربایجان شرقی،مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با اشاره به آخرین وضعیت تقاطع غیرهمسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 60 میلیارد تومانی به پیمانکاران بزرگراه اهر- تبریز

بدهی 60 میلیارد تومانی به پیمانکاران بزرگراه اهر- تبریز