مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-09پزشكي

طراحی دوره های پسادکتری علوم حقوق و اخلاق عصب شناختی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از طراحی دوره های پسادکتری (پست داک) در زمینه علوم حقوق و اخلاق عصب شناختی در دانشگاه خبر داد.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی در سمپوزیوم حقوق و اخلاق عصب شناختی با اشاره به ارتباط مباحث حقوقی و ملاحضات اخلاقی و ارتباط و آن با مباحث حقوقی اظهار داشت: این موضوع بحث نوینی و جوانی در زیرشاخه های علوم عصب شناختی تلقی می شود.

وی افزود: تنوع مباحث جدید از جمله ویژگی های حقوق و اخلاق عصب شناختی است که مرکز تحقیقات اخلاق وحقوق پزشکی و مرکز جراحی مغز و اعصاب عملکردی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به این حوزه به خوبی پرداخته است.

زالی از طراحی دوره های پسادکتری (پست داک) در زمینه علوم حقوق و اخلاق عصب شناختی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خبر داد و تاکید کرد: دانشگاه زمینه همکاری های جدید در حوزه بین بخشی را در این زمینه باز کرده است.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، نوروتیک یکی از علوم ترجمانی و بین بخشی است که پیوند عمیقی بین دانش پژوهشی عصبی و عصب شناختی فراهم می کند که ملاحضات قانونی و اخلاقی را با بحث تلفیقی عصب شناختی روشن می کند.

زالی با بیان این موضوع که تنوع بحث هایی که در زمینه عصب شناختی مطرح می شود بسیار متنوع است تاکید کرد: در ابتدای بحث های نوروتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی دوره های پسادکتری علوم حقوق و اخلاق عصب شناختی

طراحی دوره های پسادکتری علوم حقوق و اخلاق عصب شناختی