مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-09سياسي

مردم به عنوان آمرین به معروف مبارزه با مواد مخدر پیش قدم شوند


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: مردم به عنوان امر به معروف و نهی از منکر باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر پیش قدم شوند تا موفق به عاری سازی جامعه از مواد مخدر شویم.

- ایسنا/فارس دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: مردم به عنوان امر به معروف و نهی از منکر باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر پیش قدم شوند تا موفق به عاری سازی جامعه از مواد مخدر شویم.

سلیمان کرمی چهارشنبه 20 بهمن در حاشیه مراسم امحاء بیش از 18 تُن مواد مخدر مکشوفه غیر دارویی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی برای مقابله با سوداگران مرگ تلاش های فراوانی می کنند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرده اند.

او بر اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد و گفت: مبارزه با مواد مخدر باید با مشارکت آحاد جامعه صورت گیرد و اگر مردم وارد عرصه نشوند موفقیتی در این مسیر به دست نخواهد آمد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس بیان کرد: مردم به عنوان امر به معروف و نهی از منکر باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر پیش قدم شوند تا موفق به عاری سازی جامعه از مواد مخدر شویم.

کرمی گفت: امروز نقش ایران در مقوله مبارزه با مواد مخدر بر هیچ کشوری پوشیده نیست و به جرات می توان گفت که کشور ما در خط مقدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به عنوان آمرین به معروف مبارزه با مواد مخدر پیش قدم شوند

مردم به عنوان آمرین به معروف مبارزه با مواد مخدر پیش قدم شوند