مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-09اقتصادي

واگذاری 350 میلیون متر مربع از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم


سرپرست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: مجموعه بنیاد مستضعفان در طول چند دهه گذشته تلاش کرده با انجام فعالیت های اقتصادی، - ضمن اینکه به اشتغال کشور کمک کند و بتواند سطح تولید را افزایش دهد، از منافع حاصل از این فعالیت اقتصادی، برای محرومیت زدایی تلاش لازم و جدی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیرعلی در مراسم واگذاری هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم بیان کرد: مجموعه بنیاد مستضعفان در طول چند دهه گذشته تلاش کرده با انجام فعالیت های اقتصادی، ضمن اینکه به اشتغال کشور کمک کند و بتواند سطح تولید را افزایش دهد، تلاش کرده تا از منافع حاصل از این فعالیت اقتصادی، برای محرومیت زدایی تلاش لازم و جدی داشته باشد.

وی ادامه داد: بنیاد در چند سال گذشته باب جدیدی از این خدمت رسانی را رقم زده و آن این است که تلاش می کند عین مال و دارایی و ملک را تحویل صاحبان آن دهد.

سرپرست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ریاست بنیاد در این زمینه اهتمام جدی دارند و توصیه می کنند این کار با سرعت لازم انجام شود و به همه همکاران توصیه می کنند که این کار را یک امر عادی یومیه روزمره اداری نبینید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 350 میلیون متر مربع از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم

واگذاری 350 میلیون متر مربع از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم