مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 13:322022-02-09دانش

صنعت فضایی چین در بازی های المپیک زمستانی 2022 حضور پررنگی داشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دستاوردهای حوزه صنعت فضایی چین در بازی های المپیک زمستانی 2022 بسیار نمایان بود و آنها در این مراسم، دانش و تخصص خود را به جای سیارات دور، - دستاوردهای حوزه صنعت فضایی چین در بازی های المپیک زمستانی 2022 بسیار نمایان بود و آنها در این مراسم، دانش و تخصص خود را به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دستاوردهای حوزه صنعت فضایی چین در بازی های المپیک زمستانی 2022 بسیار نمایان بود و آنها در این مراسم، دانش و تخصص خود را به جای سیارات دور، بر روی زمین و با انجام برخی کارها در استادیوم ملی چین که به عنوان آشیانه پرنده نیز شناخته می‎ شود، به رخ جهانیان کشیدند.

مهندسان شرکت علوم فضایی و فناوری چین(CASC) که پیمانکار اصلی برنامه فضایی چین هستند وظیفه طراحی و توسعه 11 بخش اصلی این مراسم تماشایی 140 دقیقه ای(بازی های المپیک زمستانی 2022) را برعهده داشتند.

در بیانیه ای که پس از این مراسم منتشر شد، این شرکت دولتی اعلام کرد: ما به عنوان یک پیمانکار فنی برجسته، مسئولیت طراحی و ساخت صحنه اجرا، نمایش زمینی، مکعب یخ(ice cube)، یخ شار(ice fall)، مانیتورینگ پشت صحنه، ارتباطات و برخی سیستم های دیگر را بر عهده داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت فضایی چین در بازی های المپیک زمستانی 2022 حضور پررنگی داشته است

صنعت فضایی چین در بازی های المپیک زمستانی 2022 حضور پررنگی داشته است