مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 13:172022-02-09اقتصادي

پیش بینی افزایش 30 تا 40 درصدی قیمت غلات


بازرس اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور با اشاره به گمانه زنی ها درباره تنش های اخیر روسیه و اوکراین گفت: اگر تنشی در این منطقه رخ دهد، - به نقل از اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور، کسری لشکری با اعلام این مطلب افزود: در چنین شرایطی صاحبان کشتی ها نگران جان و بار خود هستند و به حالت طبیعی فکر می کنم اگر شاهد تنشی در این منطقه باشیم دیگر باری از این دریا خارج نشود و روسیه این اجازه را نخواهد داد.

وی بابیان اینکه در صورت بالا گرفتن تنش ها روسیه اجازه نخواهد باری از اوکراین خارج شود، گفت: اگر این اتفاق رخ بدهد معضلات ما در تامین نهاده ها بیشتر خواهد شد و این مسئله بر روی قیمت نهاده ها، غلات و دانه های روغنی در تمام دنیا تاثیر خواهد گذاشت.

لشکری روسیه و اوکراین را به عنوان بزرگترین تامین کنندگان غلات در حوزه بالتیک معرفی کرد و افزود: برخی کشورهای حاشیه دریای سیاه مانند رومانی در تولید غلات موفق عمل می کنند اما میزان تولید آنها نسبت به اوکراین و روسیه کمتر است.

در چنین شرایطی اگر اوکراین نتواند نهاده های خود صادر کند بدون تردید شاهد افزایش قیمت جهانی غلات خواهیم بود و باید امیدوار باشیم که تنش ها در این منطقه بالا نرود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش 30 تا 40 درصدی قیمت غلات

پیش بینی افزایش 30 تا 40 درصدی قیمت غلات