مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-09اقتصادي

امسال7 هزار هکتار به وسعت شهرک های صنعتی اضافه شد/ احیا 1715 واحد تولیدی در کشور


رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: امسال با برنامه ریزی صورت گرفته و با محوریت بخش خصوصی 1715 واحد تولیدی در سطح کشور احیا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبررگزاری فارس از خرم آباد، علی رسولیان معاون صنایع کوچک وزیر صمت ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان داشت: آقای منصوری در مدتی که مسوولیت اداره صمت لرستان را داشت زحمات زیادی را انجام داد و در سفر اخیر رییس جمهور به استان نیز گام های خوبی برداشت.

وی افزود: فرایند انتخاب مدیران در وزارت صمت به این شکل است؛ مدیرانی که معرفی می شوند از نظر علمی و تجارب و توانمندی مدیریتی و آشنایی با ظرفیت های بومی مورد بررسی قرار می گیرند که مدیرکل جدید صمت لرستان این ویژگی ها را دارد.

 معاون وزیر صمت گفت: ظرفیت های لرستان بسیار خوب است و اگر نقشه منسجمی داشته باشیم و به بخش خصوصی اعتماد کنیم می توانیم توسعه صنعتی در این استان را شاهد باشیم.

در این راستا باید در سطح استانی و ملی پیگیری ها و کارهای بزرگی انجام شود.

  رسولیان با تاکید بر حذف بروکراسی دست و پا گیر اداری، گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان از ضرورت های امروز است که باید به آن توجه کنیم، ضمن اینکه در دولت و بخش خصوصی باید به سمت افزایش و بهبود تکنولوژی برویم تا بتوانیم در سطح دنیا رقابت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال7 هزار هکتار به وسعت شهرک های صنعتی اضافه شد/ احیا 1715 واحد تولیدی در کشور

امسال7 هزار هکتار به وسعت شهرک های صنعتی اضافه شد/ احیا 1715 واحد تولیدی در کشور