مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-09حوادث

معابر عمومی برای مکالمه طولانی با تلفن همراه خطرناک است


رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر با اعتراف به 20 فقره سرقت در سطح شهر کرج خبر داد.

- ایسنا/البرز رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر با اعتراف به 20 فقره سرقت در سطح شهر کرج خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت با شیوه زورگیری توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی ام وی ام در نقاط مختلف شهرستان کرج، بررسی موضوع به پلیس آگاهی استان البرز ارجاع شد.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که سارقان در یک گروه سه نفره با شناسایی سوژه های خود در ساعات پایانی شب در مناطق خلوت، با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و لوازم با ارزش آنها می کنند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه کارآگاهان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی-پلیسی گسترده موفق به شناسایی همه اعضای باند سارقان شدند، اظهار کرد: در ادامه پس از شناسایی مخفیگاه آنها در شهرستان ملارد استان تهران، کارآگاهان با در یافت نیابت قضایی به آنجا اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه هر سه متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی متهمان به 20 فقره سرقت از شهروندان با شیوه زورگیری اعتراف کردند که تاکنون 16 مالباخته این پروند ه شناسایی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معابر عمومی برای مکالمه طولانی با تلفن همراه خطرناک است

معابر عمومی برای مکالمه طولانی با تلفن همراه خطرناک است